نتایج این تحقیق قابلیت تعمیم قطعی به دوره های زمانی دیگر را ندارد.
محدودیت مالی
عدم ارائه اطلاعات صحیح توسط برخی آزمودنی ها
عدم همکاری برخی نمونه ها در پر کردن پرسشنامه

۵-۶٫ پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده

پایان نامه - مقاله - پروژه
می توان برای انگیزش سود مند گرایی و لذت گرایی فاکتور های دیگری که در این پژوهش بکار نرفته است استفاده کرد.
بررسی روابط موجود درتمایلات خرید اینترنتی مشتریان با بهره گرفتن از مدل های دیگر
بررسی موانع موجود پیش روی مشتریان در خرید اینترنتی
« فهرست منابع»

فهرست منابع

منابع فارسی
اسماعیل پور، حسن (۱۳۸۴)، مبانی مدیریت بازاریابی، انتشارات نگاه دانش،صفحه ۳۸۹٫
جعفر پور، محمود؛ رحمان سرشت، حسین(۱۳۸۸). “ارائه یک مدل مفهومی از خرید اینترنتی کتاب و ارزیابی آن در دانشگاههای کشور” ،فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی،شماره۵۲،ص ص۲۴۷-۲۱۱٫
حافظ نیا، محمد رضا (۱۳۸۲). مقدمه­ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران، چاپ هشتم،انتشارات سمت.
خاکی، غلامرضا (۱۳۸۶). «روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی»، تهران، انتشارات بازتاب، چاپ سوم، ص.ص ۲۰۲- ۲۱۸
زادون، هدی (۱۳۸۵)، “بررسی عوامل موثر در خرید اینترنتی، پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشکده اقتصاد، دانشگاه الزهرا.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه (۱۳۸۲). «روش های تحقیق در علوم رفتاری»، تهران، انتشارات آگاه، چاپ هفتم، ص.ص ۷۹- ۸۲٫
سلمانی، علی(۱۳۸۶)، بررسی گرایش مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای شهروند نسبت به خرید اینترنتی، پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران: موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، رشته مدیریت بازرگانی.
صائبی، محمد و شیرازی، محمود (۱۳۸۴). روش های تحقیق در مدیریت، انتشارات مدیریت و برنامه­ ریزی.
مهاجری، میترا (۱۳۸۷). تأثیر رویکرد بازاریابی ارتباطی بر ایجاد ارزش جهت مشتریان بانک کشاورزی در سال ۱۳۸۷٫ پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه شهید بهشتی.
هومن، حیدر علی (۱۳۸۴). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، تهران، چاپ اول، انتشارات سمت.
منابع لاتین
Alba, J., Lynch, J., Weitz, B., Janiszewski, C., Lutz, R., Sawyer, A.,Wood, S., )1997(. Interactive home shopping: consumer, retailer, and manufacture incentives to participate in electronic marketplaces. Journal of Marketing 61 (3), 38–۵۳٫
Allen.E, Fjermestad. J(٢٠٠١) “ E-Commerce Marketing Strategy; an Integrated Framework and Case Analysis” Logistics Information Management, vol ١۴,Nol/٢ ,pp ١۴-٢٣
Arnold, M.J., Reynolds, K.E., )2003(. Hedonic shopping motivations. Journal of Retailing 79 (1), 77–۹۵٫
Babin, B.J., William, R.D., Mitch, G., )1994(. Work and/or fun: measuring hedonic and utilitarian shopping value. Journal of Consumer Research 20 (4),644–۶۵۶٫
Bakos, J.Y., )1997(. Reducing buyer search costs: implications for electronic marketplaces. Management Science 43 (12), 1676–۱۶۹۲٫
Bakos, J.Y., 1997. Reducing buyer search costs: implications for electronic marketplaces. Management Science 43 (12), 1676–۱۶۹۲٫
Batra, R., Ahtola, O.T., )1991(. Measuring the hedonic and utilitarian sources of customer attitudes. Marketing Letters 12 (2), 159–۱۷۰٫
Bazerman, M. H., Tenbrunsel, A. E., & Wade-Benzoni, K. (1998). Negotiating with yourself and losing: Making decisions with competing internal preferences. The Academy of Management Review, 23, 225–۲۴۱٫
Benamati, J., & Serva, M. (2007). Trust and distrust in online banking. Information Technology for Development, Vol. 13, No. 2, pp. 161-175.
Bloch, P.H., Bruce, G.D., )1984(. Product involvement as leisure behavior. In: Kinnear, T.C. (Ed.), Advances in Consumer Research, vol. 11, pp. 197–۲۰۲٫
Boroumand. L, Aghdasi. M, Albadavi. A, Jamshidian. M, Perzon. H., )2008 .(service failure-recovery in online shops in Iran. International Journal of Information Science & Technology, Volume 6, Number 2, pp 61-77.
Burke, R.R., )1997(. Do you see what I see? The future of virtual shopping. Journal of the Academy of Marketing Science 25 (4), 352–۳۶۱٫
Chaffey .D(٢٠٠٢)“E- Business and E- commerce Management” prentice –Hall, London,P۵.
Chandon, P., Wansibk, B., Laurent, G., )2000(. A benefit congruency framework of sales promotion effectiveness. Journal of Marketing 64 (4), 65–۸۱٫
concepts, methods and propositions. Journal of Marketing, 46, 92–۱۰۱٫
Cude, B. J. (2000). Barriers to business-to-consumer electronic commerce. Southern Perspectives -E-Business Issues for the Southern Region, Vol. 4, No. 3, pp. 4-5.
Dan.S, Dan.S(٢٠٠١) “Strategic Internet Marketing” john wiley & sons ,New Jersy,١nd edition,P۴۴-۴٨
Dhar, R., & Wertenbroch, K. (2000). Consumer choice between hedonic and
Dhar, R., Wertenbroch, K., )2000(. Customer choice between hedonic and utilitarian goods. Journal of Marketing Research 37 (1), 60–۷۱٫
Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W., )1993(. Consumer Behavior. Dryden, Chiao.
Falk, P.,)1997(. The scopic regimes of shopping. In: Falk, P., Campbell, C. (Eds.), The Shopping Experience. Saga Publications, London, pp. 177–۱۸۵٫
fallacies. Food Quality and Preference, 14, 359–۳۷۳٫
Feather, F., 2001. Future Consumer.com, Capstone Publishing Ltd.,
Feather, F., 2001. Future Consumer.com, Capstone Publishing Ltd., pp. 279–۲۸۱٫
frequency and choice between less healthy and more healthy snacks. Food

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1400-07-23] [ 08:31:00 ب.ظ ]